Happy...
Ini kisah aku masa lahirkan 1st bb. Bb seberat 3.055kg yg dilahirkan normal di Hospital Besar Kuantan.
Alkisah masa ngandung memang xde alergic ke mengidam ke.. (orang melayu je yg ada ngidam2 ni + ngada2).. masa lahirkan pon lancar jek... nak cite masa lahirkan bb ni la kan.. terkilan.. orang len pas lahir terus dapat susukan bb.. tapi aku dapat pegang jap je pastu bb kena angkut bawak pi nursery.. sedey betoi :(..  da petang hari baru dapat tgk bb n susukan bb walaupon susu ni xde..huhuhu...



ini la rupa aku yang sembab2 pas lahirkan bb... tapi sempat ber PEACE.. hehehe...







comel tak Nur aniq Qistina Balqis...!! hihih... ni takut sangat nak tukar lampin bb ni... tak reti nak wat ape... ku tanya sendiri nurse ni nak tukar lampin cane.. nasib mak aku ada bekas matron kat spital ni.. so nurse2 ni x berani nak garang2 ngan aku... hahahahah..... layanan mmg superb....!!

sepatutnya aku kena stay kat wad dengan bb.. tapi aku takut.. x reti nak watpe bila bb nangis... huhuhu... so aku ajak mak aku lik umah,, tinggal la bb kat wad... esok petang baru angkut bb lik umah... cian bb.. tapi nak wat cane kan.. mama dia x reti nak jaga... 1st time jadi mama ni.. nervous...

alkisah lagi masa dalam pantang ni... haruuuu...!!! tensen sgt.. Balqis asik nangis jek..  asik nak riba jek.. asal letak jek nangis.. letak je nangis.. pening den... belum malam2 lagi... bertukar2 tangan la meriba dia... bila siang kemain lagi tido dia.. guruh berdentum pon x bangun2.. nak ikutkan riba jela.. nak makan pon kena gilir2 riba.. adooyaiii.. sadis bila mengenangkan.... tapi alhamdulillah lepas 2 bulan ajar dok bawah... dia da pon ok...... legaaaaa rasaaaa........ nasib x meroyan tau masa pantang.... huhuhuhu.....

jadi sekarang bb da pon 6 bulan..... da pandai berdikari, nak merangkak da pon.... sonok tengok peerkembangan bb ni.... MAMA LUV BALQIS..... lol...
0 Responses
get this widget here
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers